Kızlar benim ikiz bilgilenmek için okuyorum henüz daha küçüğüz biz ama arkadaşım ikizlerini 34 hafta 1900 ve 1700 kg doğurdu. Neredeyse 31, 32 haftalıkla uyumlu geri kalmış bebekler. Hep kendisine yemiş herhalde bebeğe yarayacak şeyler yememiş sanıyorum. 1 ay yoğun bakımda kaldı bebekleri. Tırsıyorum ben de şuan 18. haftadayım hep protein ağırlıklı, meyve, süt, kalsiyum vs tüketiyorum karbonhidratı azalttım. İnşallah bebişlerim en az bir 35, 36 bekleyip iyi kiloda doğarlar 🥺🥹🙏🏼🙏🏼