Nurkaya0640_ yasal olarak hayır. Ya merdiven altı bi yere gidip enfeksiyon vs büyük küçük tüm riskler alacaksınız ya da heyet raporu olacak bebeğin doğmasının problem olduğuna dair. Ne desem bilemiyorum. Keşke küçükken aldirsaydiniz. Şu an bebeği doğurup çöpe bile atabilirsiniz bu mantikla 🤦🏻♀️