Mine16 kanala girmemisti en son 35 de doktor öyle söylemişti. Geçen salı 36 da gittim ama bir şey demedi girdi girmedi bende sormadım 😂 yarın tekrar randevum var 37+4 oluyoruz nasipse baklaim girmiş mi. Hayat zorlaşıyor yatınca kalkamıyorum ayaktayken belim ağrıyor. Yürümez penguen gibi 😂 arada kramp gibi kıvılcım sancı giriyor bakalım bekliyoruz sağlıcakla dogmasini