Soooonnnn 46 😍 ama ben de bebeğimin 40. Haftayı bekleyeceğini düşünmüyorum çünkü şimdiden Günde 3 5 kere yalancı sancılarım War bebek baş aşağı inmis ağrılı geçiyor bakalım inşallah sağlıklı olsun bende 40 a kadar dayanamam artık agirlastim baya insalah kilosu felann sağlığı iyi olsun 38 de firtlatmak istiyorum 😁 bu arada kaçıncı haftadan sonra sguat merdiven in çık yapsak iyi olur acaba şimdi 33+4 üm şimdiden başlasam erken olur gibi sanki bu sefer de erken gelir felan oylede olmaz