Sanie Merhabalar kizlar 38 haftaya başliycam Allahın izniyle ve doktorumda bebeğin doğum kanalına cok yakın dedi her an doğum olabilirmiş. Doğum sancısı ani mi başlar yoksa ilerledikce mi fazlalaşır. Ilk gebeliğim olduğu icin pek bilgim yok.
YaseminBatrk Sanie kademeli başlar doğum sancısı rahim açıldıkça bebek baskı yaptıkça artar sancı. Ama mesela rahim acilmasibi hissetmezsiniz sanciniz direk şiddetli başlar son saat daha da şiddetlenir. Kişiden kişiye değişir gerçi. Ama doğum sancısı hiç bir şeye benzemiyor hissetmemek elde değil🤭😂
Deletedmom_116 Sanie Benimki Direk kanalda ama dogmuyo bı aydır 😂😂İnanmayın uyduruyo onlar bebiş keyfi yeterse gelir
Haziran34 Deletedmom_116 katılıyorum 😂 benimde 4 cm açıklık var ama doğmuyor canı ne zaman isterse artık 😂
Deletedmom_116 Haziran34 😂😂 Bana her gidişimde bı hafta on güne diyolar en geç ama hala diyolar ben evde snsci çekiyorum anca😂😂😂