Eyeyli42 merhabalar konya merkezde 29 haftalığız , çalışıyorum 32. haftada izne çıkcam gebelik okuluna da gitmek istiyorum , konyada olanlar tanışalımmm
Miniminiben Gödene tokideyim bende , 39+6 😂 bekliyoruz bakalım . Bu arada gebe okuluna gittim , çok faydalı hem ne yapacağını biliyorsun . Hemde haklarıni
Gizemgulenc Normalde Bende konya karatayda oturuyorum ama doğum için ailemin yanına geldim Eskişehire günler geçmiyor hiç 😒😒
Eyeyli42 2309 oy maşallah bi ben varım arkadan gelen :)) bende real tarafında otruyorum hangi hastanelere gidiyorsunuz kızlar