Buseiz
OzgeSrc merhaba cnm yeni gördüm postunu yazayım dedim için rahat olsun diye öncelikle bizdede kan uyuşmazlığı var bende iki çocuktan sonra iyne bie yaptıramamıştım ve korktuk yıllarca bidaha bebek yapamadık 17 sene geçmiştiki rabbim bize bir evlat daha verdi napacağımızı şaşırdık doktora gittik iyne bile yapmadı kan testi yaptı bi engel yok dedi 28 de kumbs testi yapıldı negatif çıktı yinede iyneni yapıyımda doğuma kadar sorun çıkmasın dedi dr çok şükür hiçbir problem yokmuş rabbim büyük okuduğun şeyleri netten bende araştırdım okudum allahın dediği olur içini ferah tut duanı et rabbine güven şimdi 30 haftalık olduk şükür bebişim sağlıklı sorun görünmüyo üçüncüyü alacaz kucağımıza senin telaş yapmana gerek yok hamileliğini stresle geçirme diye yazıyorum bir nebze rahatlattıysam nemutlu bana sağlıkla alalım bebişlerimizi kucağımıza inşaallah 🤲🏻