Nur_50 cherry_blossom kız gerçekten niye sallayım doğru diyorum hatta doktor çürür o yüzden çekilecek demiş dişleri.
higirl Prensesannesi14 ben hep süt içiyorum zaten bu markettekilerden 33 hastalıkken bebeğim 2280 gr dedi doktor gelişimi kilosu çok iyi demişti bende süt ve süt ürünlerine bağlıyorum bunh
Sm135 Prensesannesi14 normal süt gaz yapıyor bende de laktozsuz içiyorum ama genelde yoğurt ayran peynir fazla tüketip süt içmiyorum bir türlü aşılamadım ama içince de laktozsuz içiyorum
Prensesannesi14 Sm135 peynir tüketiyorum ama dedim süt de iyi gelir gaz yapıyordu bende aşırı laktozsuz u deneyeceğim bakalım
Sm135 Prensesannesi14 tabi keşke bende sürekli içebilsem onun yerine ayran fazla tüketiyorum. Şeker kullanmadığım için laktozsuzda tatlı geliyor ama arada mecbur içiyorum. Laktozsuz gaz yapmıyor gayet iyi bir deneyin🌸