Merhaba gebelikte süt icmek iyi bebeğe de kilo aldırıyor deniliyor ama.ben gece uyumadan önce bir bardak içiyorum normal bu yarım yağlı marketteki sütlerden ama her içtiğimde sabah karın ağrısı ile uyanirdim sanırım gaz yapıyordu bende oysaki rahat uykuya geçiş olduğunu da söyleyen wardi
Sizde de oyle mi süt tuketen warmi hangi süt markasını içiyorsunuz birde laktossuz süz adaba daha mı iyi olurdu eşim onu iç dedi ama bilemedim muz kaşar süt kaju felan bunlar kilo aliriyodu bebege bildihim kadar