hndavcu hatırlamıyorum yaşamadım sanırım, ama 2. Gün tam hastaneden çıkıcağım gece ense ağrısı başladı başımı eğemiyordum 2 gün sürdü geçti doğumdan çok o beni yıpratmıştı eşime ölmek istiyorum dediğimi hatırlıyorum kızımı gözüm görmüyodu tam herkezde olmuyo sanırım bu durum tabi