Sevgili annelerim ❤️ Suni sancı ile normal doğumum olacak yarın sabah 8de hastane yatışım gerçekleşecek. Belki de sezeryan olacak bilmiyorum lütfen dualarınızda eksik etmeyin 🌸 Hangisi sağlıklı olmasına vesile olacaksa o şekilde doğsun evladım 🌸 Normal doğum olmasını suni sancı çeksem bile o kadar çok istiyorum ki … yakın zamanda annemi kaybettim .. üzerine 1 ay sonra teyzem vefat etti … sonrasında antepte yaşadığım için depremden etkilendim kaç gün boyunca arabada yattım yattık …. Hamilelik dönemim boyunca çok sıkıntılı süreçlerden geçtim … Şuan yanımda eşim ve kayınvalidem var … Asla yatarak ağrı ve sızı ile geçirmek istemiyorum Naz yapacağım ya da doğuma giderken beni öpecek kızım diyecek annem yanımda yok … çok hayaller kurmuştuk torununu beraber büyütecektik … ama takdiri ilahi olmadı . Şimdi bi avuç toprağı başucumda doğuma gideceğim yarın .. Burada çoğunuzu tanımıyorum belki ama beni anlayabilecek Ya da benim gibi aynı şeyleri yaşayan pek çok anne olduğunu biliyorum … duanıza talibim annelerim 🌸