Busra30 ilk doğumumda ilk gün elbise giydim diz altı yarım kollu tuvalette ve depend değiştirirken aşırı kolaylık olmuştu(sezaryenoldum) ikinci gün alt üst pijama takımı giymiştim şimdide ilk gün elbise giyerim diye düşünüyorum yine yedekte alt üst pijama takımı aldım önceden 2 gün kalınıyordu şimdi 1 gün kalınıyor ya hangisiyle rahat edersem onu giyerim diye düşünüyorum