Madamerose bi kardiyolojiye görünmenizde fayda var bende de aynı sorun vardı önemsemiyordum doktorum beni yönlendirdi muayene oldum kalbimde delik olduğunu öğrendim. Kardiyoloji ve kadın doğum uzmanı ile birlikte hamileliğimi kontrol altında geçirmem söylendi. Sizi korkutmak tabiki istemem ama önlemi almanızda fayda var. Gebelikte nefes darlığı, ara sıra kalp çarpıntısı artan değerler ve bebeğin büyüdükçe yukarı baskı yapması sonucu normal. Ama sizinki henüz çok küçük. Özellikle gece yapıyorsa sebebi başka olabilir.