Fatma9438 benimde regli sancılarım vardı, gidip ped filan almıştım hatta bugün yarın olurum diye, senin gibi ihtimal vermiyordum.. evet benimde göğüs hassasiyetim vardı ama regli dönemindede oluyordu. 4. günü test yaptım çıkmıştı.. bazen regli belirtisi oluyor gebelikte