Kızlar 38+3 üm. Doktor bugünden yatışımı verdi nst ye bağlandım serum veriliyor,bir de ciğer geliştirici iğne vuruldu tek doz.ilk sezaryenim beldendi,ama pıhtı atma riski oluşmuştu bu sefer genel yapabilirler çok korkuyorum :( sabah ameliyata alcaklar dualarınızı beklerim 🤲🏻🌸 inşallah ben de pozitif doğum hikayemle gelirim.