Ozlem1661 15 haftalığım Bu 2. Oldu yemekte aniden bir ağrı girdi karnıma sanki biri bastırıyor üstüme öyle şiddetli bir ağrı ve nefes kesilmesi dakikalar gecıyor sonra kendıme gelıyorum var mı yaşayan yalnızım eşim uzakta ne yapayım