DefneYaprak istanbulda yaşam şartları çok zor hamileyim işe gelip gitmekte çok zorlanıyorum 1 saat 20 dakika yol gidiyorum her gün. İlerleyen zamanlar daha çok agirlasitigim zaman ne yapacağım bilmiyorum. İstanbulu hiç sevemedim hiç benlik değil umarım dualarım kabul olur giderim 😀🙏 sizde sağlıkla kucağınıza alın inşallah hersey gönlünüzce olsun 🥰❤️