TBusra Merhaba, 30 Haftalık gebeyim bir haftadır varis çorabı ile imtihanım var. Alışamadım bir türlü. Kullanıp iyileşen varsa beni motive edebilir. Yada kullanırken kendine bir şekilde kolaylık sağlamış olan varsa lütfen benimle de paylaşsın.
yanlisanlamaama TBusra ben ayaklarım ağrıdığında kullanıyorum onda bile deliriyorum her yerimden kesiyor resmen giymesi ayrı çıkarması ayrı. Eşim olmasa kendim zor giyiyorum bu göbekle