Sürekli bu durumu yaşıyorum kızlar cidden bıktım 28haftalık hamileyim bu 3.enfeksiyonum yeter ama 🥺 bayramda antibiyotik kullanmıştım geçmişti 18 mayısta kan verdim tekrar enfeksiyon varmış sağlık ocağı doktorum söyledi kadın doğuma gidicem bıktım yani neden olur neden geçmez aklım almıyor