DefneYaprak Merhabalar. 25 yaşındayım 4 haftalık hamileyim. Doktorum Başak hanım olacak gibi gözüküyor. Başak hanıma giden var mı bu süreçte? Memnuniyet nasıl benim gibi ilk hamileliği olanlar var mı çok heyecanlıyım 🤗
Beggg DefneYaprak ben Fatmanur Temel e gidiyorum başından beri çok memnunum,benimde ilk hamileliğim, eşimin ablası sayesinde tanımış bulundum. Önerilerim arasındadır🤩
Zey-89 DefneYaprak bende başak hanıma gidiyorum 16 haftalık hamileyim tatlı bir bayan en azından sorduğum her soruyu sıkılmadan kibar bir şekilde cvplıyor biraz pimpirikli bir bayanım çok soru sorduğum oluyor 😊
DefneYaprak Beggg merhabalar Fatmanur hanımı çok öneriyorlar evet ben de Başak hanıma bir kere muayene olunca devamı burdan olsun dedim ama yorumları da merak ettim. Sağlıkla doğsun bebeğiniz 🙏🏼🤗
Beggg DefneYaprak eminim o da iyi bir doktordur🤩 6 haftalıkken başladım ben de gitmeye şu an 18 haftalık olduk doktor çok ama çok önemli eğer içine sindiyse devam et sürekli bir doktor arayışına girmek çok yorucu çevremde o kadar var ki.. sağlıkla kolaylıkla gelsin bebelerimiz❤️
DefneYaprak Beggg çok teşekkür ederim tavsiyeniz için. Sürece göre bir sıkıntı olmazsa ben de aynı doktorda devam etmek istiyorum. Hayırlısı olsun 🤗