Gebeyim-32 KumCi merhabalar az önce doktordan geldim ikili teste girdim. Haftanın ileri geri olması ile ilgili konuşmuştuk. Bugün 11+3 olmama rağmen ultrasonda 12. Haftada çıktı herhangi bi sorun olmadığını söyledi dokturum
KumCi Gebeyim-32 benim de sonucum bugün geldi temiz çıkmış çok şükür inşallah senin de temiz çıkar 🤲🏼 arayıp söylediler bir sonraki randevum 26sında 🥹
Kurabiyeannesi Normal canım doktorum ultrasonda 3-4 gün gerileme veya önde olması normal ancak 2-3 hafta kadar bi aralık varsa sıkıntı diye düşünebiliriz demişti