Silvan da sıkıntı yaşamazsınız öyle söyleyim. Evet doğu diye insanlar bi ön yargıyla geliyor. Ben İzmir in Karşıyaka’sından kalktım geldim hani siz düşünün gerisini. Eşim yanımda yoktu yalnız başıma kaldım 2 yıl oldu. Herhangi bi problem görmedim, aksine o kadar güzel bi insanlık misafirperverlik var ki,n asıl ayrılacağım onu düşünüyorum. Silvan da kiralık ev bulmak biraz sıkıntı şu sıra. Elinizi çabuk tutmanız lazım, hayat ucuz tabi batıya göre ama gene de pahalı. Alışveriş kısıtlı, ya Batman ya Diyarbakır a gidiyor insanlar, internet alışverişi de var tabi. Sormak istediğiniz başka şeyler varsa yardımcı olurum seve seve