Kızlar dün kan ve idrar testi verdim idrar yolu enfeksiyonu geçiriyorum kanımda da CRP düzeyi 8 gözüküyor referans değeri 0-5 arası doktorum antibiyotik yazacağım dedi 27. Haftamdayım sizce ilacı kullanmalımıyım bebeğe bir zararı olur diye korkuyorum ilaçların ….gebelik sürecinde antibiyotik kullanan varmı