seraap bende hpv virüsü sebebiyle siğiller vardı 2 yıl önce, yaktılar sonra yine çıktı yayıldı kabus gibi birşey, burada diğer arkadaşlarında dediği gibi bağışıklık güçlendirmenin önemli olduğunu düşünüyorum spor da çok önemli bence. Sirke bende işe yaramıştı ve yine bir arkadaşımızın dediği gibi doktorum bana ev yapımı lahana turşusu yememi falan önermişti. Onun da işe yaradığını düşünüyorum. Bir de soğan suyu ile sildiğimi de hatırlıyorum onu da yine birinden duyup da yapmıştım ve işe yaramıştı diye hatırlıyorum