Kızlar 8 haftalık daha 63 kiloyla hamile kaldım öyle çok iştah açılması falan da yok ama karnım acayip sert ve şiş normalde hiç göbeğim yoktu o bile çıktı. Sabah tartıldım iki haftada 1.5 kilo almış görünüyorum. Gaz ya da şişkinlik mi acaba ? Hiç kimse ilk aylar almamış bana neden böyle oldu 😅 bu devam ederse 9 ayın sonunu düşünemiyorum 😂