Kızlar nerdeyse 20 gündür her sabah karın ağrısıyla uyanıyorum artık canım çok sıkılmaya başladı kıvranarak uyanıp uyuyamamak beni çok yoruyor karnım ağrıdığı için yatamıyorum oturamıyorum midem bulantım geçmiyor siz nasılsınız böyle şeyler yaşıyor musunuz