Kızlar biz eşimle 2 isim arasında kaldık. İkisi de hoşumuza gittiği için karar veremedik. Benim yeğenimin adı Eylül Ada. Bizde ona uyumlu olsun diye Zeynep Ada düşündük. Daha sonra aklımıza Zeynep Asya geldi. Ikisini de çok beğendik. Sizce hangisi daha güzel ve uyumlu 😊