Rumeysa2515 canımm benim oğlum 3800 doğdu 54.5 cm doğdu. Biz yaklaşık 3 haftadan fazla yenidoğan kullandık. Sonra bezi bitince 1 numara aldım bşraz büyük geldi başlarda ama şuan 40 günlüğüz çok rahat oluyo.. yani bi paket(100lü falan) sana 3 hafta yeter. O kadarda hızlı büyümüyolar yani