Merhabalar. Gelelim benim doğum hikayeme.. 40+1 olmuşdum . Devlet Hastanesi’ne takipliydim.Kontrole gittim.daha önce hiç çatı muayenesi olmamışdım.kendi doktorum da 2 gün önce izne cikmisdi. Onun yerine bakan doktor hadi gel bakalım açıklık varmı dedi . Şu ana kadar hiç sancım olmuyordu çünki . Neyse bu baktı 5 sm açılma var. Suyum da patlamak üzere her an. Bana əşyaların hazırsa git al gel 1 saat içinde hastanede ol dedi. Bugün 2-3 saat sonra doğurursun dedi. Eve gittim eşyalarımı alıp gelmem 1 saat sürdü. Hastaneye giriş saatimiz öğlen 2 gibiydi. Geldi təkrar kontrol etti 7 sm olmuş dedi.bende yine sancı ve.s yok. Hemen oracıkta suyumu açtı .üzerimi değişmemle doğum katına çıkmam bir oldu. İşlemler bile yapılamadı.. yarım saat kadar sonra iğne falan vuruldu.islemler yapıldı oracıkta. Saat 3-e doğru hafif sancılar gelmeye basladi..45 dk sonra sancılar şiddetlendi ikinma hissi geliyordu.doktor kontrol etti en fazla yarım saate doğar dedi. 15-20 dk sonra doğum masasına alındım.bir kaç ikinma sonucu bebeğim doğdu. Bana en zoru gelen ikinma evresiydi. Sancı bir şekilde çekiliyor .doğum sonrası kanamam oldu fazla. Durduramiyorlardi. Çok panik oldular doktorlar.bir şekilde durdurmayi başardılar.. ikinci kızım babasıyla aynı gün doğmuş oldu. Böyle aniden sürpriz bir şekilde geldi bebeğim. Hastaneye gitmem dogurmam 2 buçuk saatimi aldı toplam. Herkese böyle kolay doğum dilerim.🥰🤲