Bende 18 haftalığım ve çektirdim. Kadın Doğum doktorum ona göre kağıt yazıp verdi diş doktorum çekti 3 çekilecek dişim vardı 1 tane çektirdim diğerlerinide çektireceğim çok şükür bir sorun yaşamadım geceleri ağlamaktan duramıyorum o derece ağrıyor mecbur çektirdim canım