kasimannesi hayırlı olsun:) Banada doktorum 39+0 a gün verdi ama ben biraz tedirginim erken doğum riskim sancım vs yok ve bugün itibari ile 36+5 teyim bebek daha önce gelmeye kalkarsa diye tedirgin oluyorum doktorum hatta 39+4 falan demişti ben biraz daha geriye çektim tarihi... siz epiduralmi oldunuz? Ameliyat sonrası süreç hakkında ağrı sızı yğrüyüş yapma gaz ve özellikle mide bulantısı vs oldumu bilgilendirirseniz sevinirim