Bize de Antalya çıktı tercih dışı .bizde ne yapacaz bilemiyorum 4 yıldır batmanın ilçesinde köy gibi yerindeyiz çok sıkıntı zorluk çektik şimdide Antalya geçim zor olacağı için eşim küçük yerleri yazmak istiyor ama ben hiç istemiyorum burada yaşadığım sıkıntıyı orda da yaşamak istemiyorum diyorum hemen tartışıyor benimle böyle olursa borçları kim ödeyecek diye