27+6 haftalığız. Son iki gündür bebeğim sanki kanala girmiş gibi çok aşağıda hissediyorum. Hareket ettikçe idrar kaçıracak gibi oluyorum ve sanki her an bebeğim çıkacakmış gibi oluyor. Bu haftalarda normal mi kontrol günüme daha çok var nolur tecrübeli anneler bilgilendirebilir mi?