Gyyildiz evet canım o sancıların doğuma kadar devam edicek. Doğum zamanıysa o yalancı sancıların gibi başlıcak önce. Sonra bakıcaksınki düzene giriyo. 20 dk da bir 15 dk da bir falan. Yavaş yavaş 7-8 dk lara düşücek. Sonra şiddeti artıcak yani başka bişeye yoğunlaşamıcaksın sancılarından dolayı, hatta uyuyosan uyandırmaya başlıcak sancılar, yürümek isticeksin sancın gelince napıcağını bilemicek gibi bi hal içinde olcaksn otursammı kalksammı napsam gibi olcaksın.. bide biraz yanmalı geliyo doğum sancısı ağrıdan ziyade. İnanki insan anlıyo o sancıları