AleynaResul zehramemmedova çok normal bende 6+4 üm sol kasığımda özellikle hala ağrım var ama genede dikkat edin ağır kaldırmayın ve dinlenin bebek hala tutunuyo ve büyüyo sonuçta 🙂
Melikekar123 zehramemmedova evet benim hemde çok ağrılı geçti suan 7haftalık oldum geçmeye başladı zamanla geçeçektir
Nesslis zehramemmedova 4 haftalık hamileyim benimde aynı sol kasığıma agrı girip duruyor bende anlamadım 🤦🏼♀️