Dmlclk Kızlar merhaba,20+1 de detaylı ultrason için doçent bir doktora gittik,şuan 4,81 görünüyor ölçüsü kısa amniosentez yapılması lazım dedi, İçim rahat etmedi bide profesöre gittim hayir bebeğin herseyi normal dedi,var mı bu durumu yaşayan?