Youngmotherr 😄 bugün 8. Günümüz. Bebeğim biraz iri olduğundan dolayı sezeryan oldum. Anne olmak bambaşka bir duygu ama hamileligimi çok özledim bu uygulamaya her girdiğimde duygulaniyorum. Doğurduktan sonra uygulamayi dilerim demiştim ama içim el vermiyo hamileliğin her anı bambaşka bir şey giden göbeğimi bile özledim🥺 anneliginde tarifi yok anne olmak müthiş birşey rabbim herkese tattirsin