Baahar4549 Ben direk yatarken kullanırdım saatler sonra uyanıp lavaboya gittiğimde yinede ilaç çıkardı. Alman gerekeni almışsındır canım bir daha almana gerek yok. Yarım saat değilde bi 45dk uyanmayı dene illaki parçaları vs çıkıyor sorun etme umarım iyi olursun canım😘