Merhaba kızlar 36+3 haftalık hamileyim dün gece tam kırmızı değilde pembe bir akıntım oldu doktora gittim çatı muayenesinde bir şey çıkmadı herhangi bir durum görünmüyor dedi ama eve geldim akşam saatlerinde de kahverengi leke gördüm koyu renk çatı muayenesinden dolayı mıdır kafam karıştı iyice ağrın var mı diye soracak olacaksanızda kasıklarımda var ağrı doktor onada normal dedi bebek dönmeye çalışıyormuş