Nurrmerttt- nrgl60 Ben gidiyordum ama bıraktım çünkü bir arkadaşım orada doğum yaptı ilgi 0 🤦🏼♀️ Şimdi Medipol’e gidiyorum ve doktorumdan aşırı derecede memnunum 😊