Seysel Kızlar 5+2 hamileyim dün kahverengi akıntım vardı çok fazla değildi bugün yoktu sabah kalktığımda ama şimdi yine var ve kırmızı kanla karışık yine az az düşük mu yapıyorum çok korkuyorum bilen yazabilir mi
Fbie Seysel canım yerleşme kanaması olabilir ama sen her ihtimalle karşı acile git hcg değerine baksınlar benimde 5 haftalıkların oldu 8 haftalıkken de kanamam oldu ama çok şükür iyiyiz ama acile gittim ikisinde de ne olur ne olmaz diye
Caciinnn Seysel doktora git acile hemen hatta kırmızı kanama tehlikeli burda kimsenin tecrübesine göre kendi durumunu kıyaslayamazsın