usenmedimyaptimbirvelet CaglaArtul brezilya fönünde keratin vardı sanırım o da ağır kimyasal sonuçta çok tavsiye etmiyorlar hem hamilelere hem de emziren annelere
Dudumundo CaglaArtul kesinlikle zararlı. İçinde formaldehit var solunması en zararlı kimyasallardan biri.
Ask-bebegim CaglaArtul ben her sene yaptıran biri olarak zaten gebe olunmasa bile ağır kokusu olan maske takıyoruz yapım aşamasında gözler yanıyor mahvediyor hamilelikte düşünemiyorum bile zararını çok sakıncalı olacağını düşünüyorum
Agg0207 CaglaArtul içinde keratin var çok zararlı hatta görümcem keratin bakım yaptracakti emziriyorken kuaför yapmak istemedi çok kimyasalli olduğu için
denizozulkerr Brezilya fönü işleminde kullanılan malzemeden dolayı çok fazla koku çıkıyor. Boya bile sağlıksızken brezilya fönünün zararsız olacağını sanmam