hygvsk Kızlar biz eşimle 2 isim arasında kaldık. İkisi de hoşumuza gittiği için çok kararsızız. Benim yeğenimin adı Eylül Ada. Bizde onunla uyumlu olur diye Zeynep Ada düşündük. Daha sonra aklımıza Zeynep Asya geldi. Sizce hangisi daha güzel ve uyumlu😊