UmutAlim Benim bebegim aşırı hareketli 29. Haftalardan beri hic durmuyo su an 37+5 hala ayni oglum olcak sizinde oylemi.
Zumra333777 UmutAlim erkek bebekler mi böyle bilmem ama bnmde öyle hatta bazen canımı acıtıyor bir sag bir sol aşagı devamlı bir hareket halinde dogunca direk düz duvara tırmanıcak gibi bakalım inşallah uslu bir bebek olur 😂😂
abilgen UmutAlim benim de öyle hiç durmuyor bir sağ bi sol, böyle eli midir ayağı mı bilmem, belime doğru yan tarafta çıkıyor. Bir taraftan üst tarafta. 37+1 im azalması lazınken dans ediyo hâlâ.
handeserdes haftaya girdim benimki de hareketli. bazen çok koşturmam oluyor bir kaç saat hareketini hissetmiyorum ya da dikkat etmiyorum. durduğum an başlıyor :) erkek benimki de. sağlıkla gelsinler hepsi 🙏
UmutAlim Demekki hepsi ayni, birde yeri daraldikca hareketleri azaliyor derler aksine benimki cogaldi 😂😂