Kızlar 37.haftaya girdik. Doğuma az kaldı. Muhtemelen haftaya çatı muayenesi olur doğum yöntemi belirlenir diye düşünüyorum. Benim içimden geçen normal doğum.Bir şeyi merak ediyorum doğum esnasında vakum kullanılmasını istemiyorum. Çok fazla zararını yaşayan insanlar gördüm. Doktor bana sormadan bu vakumu kullanabilir mi? Yoksa doğumda iken anneye soruyorlar mı?