Pamukbebegimm Kızlar 2 aylık bebislerinizin uyku düzeni var mı? Gece uykusuna çok geç başlıyor kızım ama öğlene kadar da gece uykusunu devam ettiriyor.Sizinkiler ne alemde? Şu saat oldu abisi 9 buçukta uyudu bizimki fildir fildir nasi cozcez bu olayı 😂
gamzosgamzos Pamukbebegimm şuan kızlarımı uyutmaya çalışıyorum biri 3 buçuk yaşında diğeri 14 aylık büyük kızımın çok güzel uyku düzeni vardı küçük bozdu sağolsun 😂😂😂
usenmedimyaptimbirvelet Pamukbebegimm yok maalesef 3 ay 10 günlük canı ne zaman uyumak isterse o zaman uyutuyorum bazen gece 11 bazen gecenin 3ü takılıyoruz öyle oyun oynuyoruz sonra sıkılıyor galiba benden yüzümü boğazımı çizmeye başlıyor mememi çekiştiriyor nankör evladım
Pamukbebegimm usenmedimyaptimbirvelet ah aynı biz bide üstüne gaz sancısı çekiyoruz 😑 bide dün aşı oldu onun huysuzluguyla sabaha kadar nöbetteydik🥲