hlmaydogdu İyi geceler kızlar bugün doktor kontrolum vardı ve merak ediyorum sizlerinkide benim kızım bu hafta 32. haftaya giriş yapmış bulunmakta. Boyu 40 cm kilosu ise 1770 gram dedi doktor . Hareketleri falan maşallah çok iyi hissediyorum . Ama şöyle bir durum varki doktor bebek gelişimine 1 hafta geriden geliyor dedi ve saçma sapan bir tane vitamin verdi. Sizin başınıza da geldi mi ? Veya aynı durumda olup da şunu yaptım bunu yedim içtim diye bilgi aktarımı yapacak olan varsa beklemedeyim 🙏 İçime kurt düştü çünkü 🤷
Deletedmom_52 hlmaydogdu 32. Haftada aşağı yukarı 2000 g olması gerekir diye kilosu biraz düşük kalmış o yüzden söylemiştie ama bundan sonra çok hızlı kilo alıyor biraz daha kırmızı et beyaz et ye hemen alıyor zaten endişelenme bence ♥️
Smyye62 hlmaydogdu merhaba ben yazınızın sonuna gelmeden okurken kendi kendime a küçük dedim sonra baktım ki sizde doktorum geride oldugunu söyledi demişssiniz . Geçen ay 28+5 te gittim oğlumun boyu 40 cm kilosu 1.350 demişti bugün itibariyle 32 oldum yarın doktora gidiyorum bakalım kaç diyecek.ama sıkmayın canınızı kabak çekirdeği ve muz çok tükettim halada tüketiyorum bebeğe güzel kilo yapıyor tavsiye ederim kabak cekirdeği mideyede yanma ve asitlerimede iyi gelıyor. Birde her sabah süt içebilirseniz için içmesesniz kefir için ben içemedğim için kefir içiyorum kahvaltıda oda güzel kilo yapıyor . Ha birde kaşar ve marul onlarfa güzel kilo yapıyor bizimki 28+5 iken 29 gibi 2 gün ileride demişti tombiş olucaz Yarın yine tombişse sanırım bunları yemeye ara vericem yoksa normal doğum yapmam kilolu olursa olursa😂
Mutluemos hlmaydogdu eğer sağlığı yerinde ise en büyük zenginlik bu yavaş yavaş da olsa kilo alır ama sağlığı açısından bir şey varsa oda Rabbimin elinde üzülme bak bir annemiz yazmış gerçekten Allahin izniyle çok işe yarıyor yazdığı ürünler kefir hele ki sade tüketmek zorunda değilsiniz meyveli de olur muz ve sade maden suyu Beypazarı kabak çekirdeği ve kaşar peyniri süt olurda canınız çekerse affedin ne olur imkanınız varsa da somon balığı gibi yağlı balıklar da gelişimini olumlu etkiliyor siz duanızı edin Rabbinize güvenin arkadaşım sadece 4 gün kefir tüketti o da aşırı kusmasina rağmen bebek 4 günde 120 gram fark etti bimde var küçük şişede tadı da güzel meyveli tüketmeye çalışın inşaAllah iyi gelecektir gelişim açısından
Minaesra hlmaydogdu benim 32+3te 1900 grmdi, şuan 35+3 3 kilo olmuş merak etmeyin kilo alıyorlar 🙏☺️ Muz, süt, badem, ceviz, Kaşar peyniri beyaz peynir haşlanmış yumurta bunlar bana yaradı
hlmaydogdu Deletedmom_52 inşallah canım benm 2. gebeliğim ilkki hep önde gidiyor derdi doktor sürekli hemde bunda ilk kez böyle bişey duyunca içime şüphe düştü ister istemez
Mutluemos Smyye62 harfi harfine katılıyorum yanliz son zamanlara gireceğiniz için artık tuzsuz kabak çekirdeği önerdi doktorum naçizane bir tavsiyem siz de tüketin Rabbim sağ salim sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin inşaAllah yarın bekliyoruz annesi nstye girip kalbini de dinlersiniz inşaAllah ❣️
hlmaydogdu Mutluemos aynen canım dün gece netten de baya araştırdım zaten eşim gidip bugün alacak kefir bizim evde tüketilmeyen bişey bakalım doktor daha Haziran sonuna doğru gel dedi inşallah bir ayda toparladım bende kızımı
Zzeyynep04 hlmaydogdu bebeğin kilo alması için muz ve yulaflı şeyler yersen daha iyi olur ben 31 hafta 2 günlük hamileyim 1.850 kilosu fazla gibi geliyordu ama hastaneye gitmeden bir hafta önce falan boş boş muz meyve yiyordum ve o sayede bebekte kilo almış oldu sende dene bence umarım herşeyi normale gider.
hlmaydogdu Zzeyynep04 muzu bende duymuştum deniyecem canım bende aslında çok fazla meyve tüketen biriyim ama muz falan değil işte ama bundan sonra sürekli yiyecem
Mutluemos hlmaydogdu küçük şişe de de var büyük de ben de hiç içmezdim doktorum diyince çilekliden başladım içmeye sade çok ağır geldi eğer çilek seviyorsanız çilekliden başlayın Danone gibi inşaAllah iyi gelir