Kızımda doğum sonrası küçük bir çanta bir ıslak mendil bir de hastahane çıkışı getirmişlerdi ufak tefwk bir iki şeydi yeni biri önerdi doğum öncesi de başvurulabiliniyormuş park yatağından 12 paket ıslak mendil bebek bezi baya bi ürün getiriyorlarmış aranızda alan var mı 33 hafta ikiz gebeyim çok güzel olur böyle şeyler getiriyorlarsa alan varmı gerçekten bu kadar ürün geliyor mu?? Bağcılarda oturuyorum ben