Meryem0102 grip için boşuna gidiyorsun canım hiçbirşeyi yapmıyorlar 10 gündür çekiyorum 2 kere gittim 2 . Gittiğim de vitamin içeren serum taktılar hiç fayda etmedi çekmek zorundasın yani hamile olduğum için birşey yapamıyorlar bol bol meyve yiyeceksin geçmiş olsun