Merhaba 37 haftalıkken bebek doğarsa küvete girermi 34+5 doktora gittim 2455 gram 47 cm boy wardı suan 35+4 yarın doktora gidicem 37 de alsa bi sıkıntı olur mu çok zorlanmaya başladım baş agrısı adet sancısı gibi agrı ve karnımda 4 gündür sertlik war